heej, nu har jag lite tid att skriva, ska duscha och så för har tränat jue ;) Vi har vår första match på söndag! :o trevligt.
Men aa, skolan idag, hade fotboll på gympan fick typ emmas knä/fot(?) på mitt knä så det är typ en bula där och gör ont! :s
Sen stannade eleni och jag i lessebo efter skolan, så var vi typ lite med nellie, maja & fannie. Sen typ stack vi t konsum, hahah och eleni dampade som satan, någon nyhet? nää. HAHA
-Fint väder det är idag.
-aa finfint.
- lika fint som du ju ;)
Hahaha xD
Sen typ satt vi vid kyrkan och hade den stoooora kyrkklockan typ nästa över oss, men asso vi satt ju inte inne vid kyrkan, men iaf, så kom en sen bara:
-Har ni någon klocka?
-Nej
-Okej.
-Du vet, det finns en jätte stooooor klocka bakom oss?
-aha... den är prick fyra!
-Okej, ska vi anteckna?

haha, men sen stacj vi hem vid kvart över sex bussen för jag skulle träna vid sju.
men nu väntar duschen sen sängen.

KOMMENTARER


» MELI - Musik/Frisyr/Mode/Makeup! http://mmeeli.blogg.se/

sv: Kul att du är med och tävlar i dagens blogg, hör av mig när vinnaren är utsedd! Hoppas allt är bra med dig.

KRAM

2011-04-27 // 23:58:37

SV: Vinnaren från Dagens Blogg finns nu på min blogg, Gå in och kolla om du vann:P

2011-04-28 // 11:05:11

Dagens blogg!

Är nu avslutad, gå in och se om det var du som vann eller anmäl dig igen till dagens blogg om du vill ha en ny chans att vinna tusentals fler besökare! :) .

http://beich.blogg.se/2011/april/dagens-blogg-1.html



Lycka Till!

kram Bea

2011-04-28 // 11:08:55
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: