Förlåt... igen♥

... för dålig bloggning!

hej, nu har jag packat ihop alla mina barbie, bratz, och andra saker som jag ska sälja på loppis imon! Blev jätte mycket från min sida! Sen typ vid kvart i ett kommer eleni t stan så då ska vi gå på stan och kolla kläder :)
Stannade i Lessebo med eleni idag igen, trevligt. Sen tog vi kvart över sex bussen hem.
Sen imon ska vi typ köra t stan vid sju. För vi ska va där vid halv åtta, sen så kommer ju eleni så ska vi gå på stan, sen så ska vi va i stan på kvällen hos emil och kolla på brasan vid Växjö sjön.
men har är gårdagens vinnare i Kvällens Blogg!

SILVIA!


Ta och kika in på hennes söta blogg :)♥

Men nu måste jag sova om jag ska orka upp vid halv sju imon?

KOMMENTARER


» Anonym

Vad kul att du var med i Dagens blogg!

Den är nu avslutad, gå in och se om det var du som vann eller anmäl dig igen till dagens blogg om du vill ha en ny chans att vinna tusentals fler besökare! :) .

http://beich.blogg.se/2011/april/lordagens-blogg.html#comment



Lycka Till!

kram Bea :)



2011-04-30 // 08:41:41

Hejsan, super kul att du var med i dagens blogg, vinnarna och en ny chans hittar du här: http://linnnrosenkvist.blogg.se/2011/april/dagens-blogg-lordag-2.html#comment,

kram =)

2011-04-30 // 10:53:46

Sv; klart jag skulle kunna! :D

2011-04-30 // 10:56:43
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: