kul?

asso jätte kul att typ ingen röstar i Veckans Blogg :( Har fått tre röster, inte ens alla som är finalister röstar?
aja, här är en LÄNK dit så om ni känner för det kan ni ju rösta, annars är det ju ingen ide att ha er som får rösta vem som ska bli veckans blogg?

nu har jag kommit in igen, solen gick i moln och mina tår frös! Liksom vattnet var inte speciellt varmt.
skola imon... kul. men inte så långt t sommarlovet iaf, har faktiskt kommit på en lösning så jag kan rida och träna fotboll samma kväll, kolla jag åker och rider, sen är jag typ hemma till sju, sen byter jag om och ltie så, sen åker jag t träningen vid halv åtta och tränar t halv nio, kul och veta? mmh, trodde väl de. Asso seriöst vad är det med mig? :o typ helt depp, inte bra.
men nu ska jag gå och plugga matte -,-


KOMMENTARER


» MELI - Musik/Frisyr/Mode/Makeup! http://mmeeli.blogg.se/

sv: Okej:P nej ingenting, träffa en killkompis :)

2011-04-25 // 18:57:16

sv - samma här :) allt bra?



Anmäl dig gärna till kvällens blogg hos mig om du inte redan gjort det! :)

2011-04-25 // 19:10:03
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: