Back in the days♥

hahah sitter och läser inlägg från typ maj-juni. haha det var inte längesen men ändå man har ju hunnit glömma! och sitter och skrattar till vissa inlägg! typ detta:
När jag och elnor va en gång och messa 118 800: "...som Christer Lindarw passar i lena Philipssons klänningar. Då kanske du tänker att han bara är en full trasa, men faktum är att han har virt omslagsflicka (trotr att han är en kille) på en herr tidning back in the days." hahahah! sjukt roligt, kanske bara jag och elinor som fattar men ändå sjukt roligt!
sen när carro och jag var i stan, så vare en kille som åt på mc, och han sa "ketchup taken, ketchup taken" heela tiden till sitt barn! och "kenzastyle", "nänänänänä" haha rikitg roligt!
kommer du ihåg carro?
haha och detta har jag inte skrivit på bloggen:
men eleni och jag skulle sova över, sen typ vene vad som hände men plötslig säger hon
"- arvid tog bollen från tina och skulle hålla i gympan"
HAHAH, sjukt roligt vare då iaf!
och sen fick hon värsta dmapet en gång! vi beställde hamburgare och pommes från pizzerian, så fick hon rycket för hon hade fått bröd till sin hambugare!
och alla utlänningar som följde  efter oss i lessebo!
"fint väder idag"
"aa"
"lika fint som du"
ahhahaa,
men jag ska dra in till stan nu!
drar igång men en tävling sen, så fram med kamerorna ;)
puss♥

KOMMENTARER


ja skulle vara jätte intresserad om jag var bra på att ta kort ! :)

men har du kanske lust o följa varan via bloglovin ?:)

kram!

2011-07-30 // 20:05:15

sv: okej ja ska försöka ta ett bra kort så fort som möjligt!

lagt till dig nu , lägger du till mig ?:)

kram

2011-07-30 // 20:10:28

HAHAH ketchup taken !! :D <3<3

2011-07-31 // 21:47:48
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: