Once upon a time I was falling inlove, but now I´m just falling apart.

Heej på er gott folk! vad hittar ni på en sånhär regning och ful dag? själv satte jag igång och städa! Det började med att jag bara skulle plocka upp lite saker på golvet/bordet och bädda sängen. Sen fick jag något litet ryck och helt plötsliget hadejag börjat städa garderoben oxå :) va värsta bombned salget där! Och när jag inte ens hittar mina egna kläder där innen börjar det bli illa...
men nu så är fint! :)
ska även städa mina lådor med smycken lite snabbt för ikv så kommer emil och de. inget planerat men så äre iaf.
måste oxå sminka mig! har inte orkat göra de än ;p
men tog bara en liten snabb paus i städandet.
på tisdag så pker vi iväg t trelleborg och är deä t fredag tror jag det blir.
för morfar och de skulle ner dit och campa, och vi hade tänkt åka iväg i veckan och de åkte t Trelleborg idag, och då  ist för att vi ska släpa iväg husvagnen någon annan stans så åker vi nber dit på tisdag när de åker hem. Så är vi där t fredag :)
men nu ska jag fortsätta med städningen!
Vi hörs lite senare ikväll.
någon som kan hjälpa mig att sätta in bloggsvar och "gilla på facebook" knapp? Kommentera! :D
puss♥

KOMMENTARER


jag tycker du ska ha brunt hår :) Men blont är me fint ! Jag kan hjälpa dig med facebook gilla knapp och bloggsvar, if you want ! ♥

2011-07-24 // 20:43:16
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: