1000 miles away from here.

hej!
vetni? idag (igår, 00:37) så vare exakt 6 månader tills jag fyller år :D haha, alltså är jag 13 och ett halft :D haha, kul att veta va?  (a'
men iaf, så håller folket på att sticka hem nu, och jocke stack nyss hem (:
issh, håller på att bli förkyld och det ogillas stoooort! :(
liksom det är skit jobbigt när jag är sjuk, speciellt på sommaren, för jag på blir ljuskänslig & mina ögon rinner typ hela tiden! så får gå med näsdukar i ögon hela tiden, och typ  ha solglasögon inne så kan typ inte ens kolla på tv, bäst är de att sova i ett helt mörkt rum eller något... så vill verkligen inte bli sjuk!
men tror att jag ska sova nu, finns ändå inget rolig att göra på datorn?
så godnatt.♥

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: