i♥u, nothing more to say. VINN IPHONE 4!

jag är med och tävlar här där man kan vinna en iphone 4g!
thihi, vill jätte gärna vinna den (a' min mobil är ju typ helt :s. palla den! men gå in på hennes söta blogg och va med du också!
LÄNK,LÄNK,LÄNK,LÄNK,LÄNK,LÄNK,LÄNK,LÄNK,LÄNK,LÄNK!

godmorgon! har typ precis vaknat, sov med flätor  inatt. så får väl gå och fixa de. men nu tror jag att ja ska klä på mig & äta och sånt stuff!
vi hörs senare, oj då.... hmm.... det blir väldigt sent! för efter skolan så har jag träning direkt, sen kanske jag hinner blogga, men det är disco i lessebo ikv, så då om vi tar bussen dit vid sju så hinner jag inte blogga, och isåfall så blire inte mer uppdatering förens klockan tollv typ ikväll! bara så ni vet ;)

thihi, lite nytt i bloggen förästen! den gjorde jullan t mig :D tack!
puss♥

KOMMENTARER


Jaha vad tråkigt :/

2011-06-01 // 08:04:40
» ANGELICA.BLOGG.SE ♥ TÄVLINGAR PÅGÅR!! http://angelica.blogg.se/

åh, håret blir superfint när man sovit med flätor :)

2011-06-01 // 08:58:22

vasse annie.

SV: sådan som michelle har ;D



Puss ♥

2011-06-01 // 14:33:40

Kikar in och önskar dig en fin kväll!

2011-06-01 // 16:41:56
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: