Min mage bränner!

haha, ja rubriken stämmer. Asso tror aldrig jag har bränt mig så mke :o sjukt ont göre! kan typ inte sitta med "böjd mage" om ni fattar vad jag menar. och sen kan jag itne gå med t.ex linnen, eftersom de går imon magen, så får gå med pösiga tröjor som inte nuddar :(
imon ska jag typ klippa mig, tror jag? ska bara klippa topparna iaf. Sen blire som vanligt upp t varmor och farfar ;)
asso sriöst, mitt öga! får damprycket på det! De rinner, är rött, klibbar och svider! :( och innan vare svullet oxå :( palla.
någon som har lust att byta vänster öga med mig? (a' haha.
hade typ några droppar t de förra gången de var svullet, men de är typ för gammlat ;p och jag vill inte åka och kolla ögat! För då släcker de ner och tänder en stark lampa och riktar den mot ögat, sen ska man förska att inte blinka medans hon/han kollar, och jag som är så ljus känslig! palla, palla, palla säger jag bara....
men ska inte besvära er emd mina problem mer nu :)
puss♥

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: