06:45♥

... och jag är redan klar? :o

Godmorgon! nu har jag typ sminkat mig och de, ska bara äta frukost o packa väskan sen är jag klar! :o helt otroligt!
denna veckan går vi ju bara t onsdag, nice. + att imon åker vi t stan och på onsdag blire kosta, så imon blire typ ingen skola? för vi åker härifrån typ halv nio lr något, sen så slutar jag ju vid halv ett, så då borde jag ju få hoppa av här i hovet igen? men på onsdag så tror jag der blir lite skola? men jag vene, för väl veta mer idagou,
sen efter skolan så tar jag bussen in vid tjugo över fyra så då hinner jag itne uppdatera! men sen efter det har jag ju träning, så jag skriver mer när jag kommit hem kanske, för jag måste göra klart mitt so-arbete som ska vara inlämnat nästa vecka!

puss/ a.♥

KOMMENTARER


» FREDRIKA PERSSON http://frdrika.blogg.se/

allt bra? :)

2011-05-30 // 15:59:56
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: