07:25

heej, nu har jag fixat mig lite och ska fixa resten nu! Eleni fick med mig på att ta den tidiga bussen idag, asso den som går 07:25, fast aa vi börjar ju vid 08:15, har idrott nu på morgonen så vi sticker nog upp t sporthallen direkt tror jag! Ska typ ha någon staffet? typ vår klass blir ett lag och 7b blir ett lag, blir väl typ kul eller något ;p
men slutar halv ett idag så är hemma typ vid kvart över ett, så jag bloggar mer då!

bilden har ni sett innan....
förästen så har bilden vi tog med mitt lag kommit i tidningen nu! Jag lägger in bilden när jag kommer hem.
puss♥

KOMMENTARER


» ANGELICA.BLOGG.SE ♥ TÄVLINGAR PÅGÅR!! http://angelica.blogg.se/

SVAR: Superkul att du är med och tävlar om bloggsvarsinbjudan, du är den enda än så länge så du har stor chans att vinna, haha :D



Missa inte mina andra tävlingar! KRAM

2011-05-24 // 11:16:49
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: