är du värd den smärtan?♥

...för jag vet inte längre. känns som om det bara gör ont, att veta att det aldrig kommer bli vi. funderar på att ge upp. vet inte hur jag ska göra. kärlek ska ju vara något bra, men vad är meningen med att älska när du ändå inte älskar mig tillbaka? men jag kan inte sluta älska dej. även om jag vill. men du är pojken i mitt hjärta, även om det aldrig blir vi.
<3hjärtat.



jag har sjukt tråkigt, blir en slappkväll för mig ikväll, film&musik&datorn! ni får gärna smsa med mig! har liksom inget bättre för mig ;p
om inte ni har det heller kan ni ju alltid fråga något t mig i bloggsvar! :D så blir jag gladare än gladast! har bara en inbjudan kvar nu! så vem vill ha den??
ska föra över bilder nu t min dator som kommer upp ikväll!
puss♥

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: