♥ bloggsvar låda

hej annies läsare!
Nu står annie i duschen, ha ha.. Nä men snart gör jag med det. Annie skrev nämligen på MSN att hon skulle duscha, ska ni anteckna? jag delar ut papper och penna sedan. Men vill bara få fram att jag har fixat bloggsvar till annie, satt in den i headern nu och så, hoppas du blev nöjd så annie! :) Ni får ju vara snälla nu och fråga annie, men ni måste såklart fråga mig med på : www.carrojespersen.blogg.se ! Annars ni...♥
/ CARRO!

cool carro can catch cats !
hahahhah, allt skulle börja på C, gick ju super







// tack carro! :D blev ju jätte fint! Så fråga på nu då!
ska jag ha en tävling? jag/nej? för alla har det ju typ redan ;p
puss&godnatt/a♥

KOMMENTARER


» sofie andersson http://pinochhio.blogg.se/

aspöodjasdad

2011-05-29 // 12:29:25
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: