Bloggsvar

Jag är med och tävlar här om en inbjudan till bloggsvar!

du kan alltså vinna en bloggsvars inbjudan + en länking!


heej, nu har jag spelat match! vann med 8-1 :D bra jobbat tjejor! asso det var en, hon typ skällde på dommaren hela tiden?
men hade lite tråkigt innan så gick runt och tog lite bilder på allt möjligt så det kommer lite bilder på olika saker längre ner i inlägget ;)
asso blogg.se & jag är inte kompisar idag -,- det laggar som satan!
skola imon, tandläkaren! :s uuussshhhh, seriöst jag hatar det! hatar att dom typ pillar i ens mun, och skrapar med en sån "kraffs" sak ;p och den lampan man får i ögong! ush! fy & blää på de!
men aja, det går väl bra.
sen på kvällen har jag ju ridning och träning + att hugo också har träning och pappa hinner typ inte hem tills fem( hans träning börjar då) så vivd kvart i fem skjutar jag och mamma ner honom sen sticker vi t stan, sen så rider jag, sen sticker vi hem, byter om, sticker t träningen! + att jag har fysträning på e-valet imon i skolan! Bra träning på måndagr blir det iaf.
men här kommer bilderna:

Jag igårkväll

idag på matchen

matchen, det var svinkallt!

jag idag.

smulan♥

mina fotbollsskor

egooooo

KOMMENTARER


SVAR: Kul att du är med och tävlar om bloggsvar igen, superbra att du både länkade och skrev en fråga i bloggsvar. Om du gillar min blogg på facebook så ger det ytterligare en röst! :)



IN OCH GIlLA: http://www.facebook.com/pages/angelicabloggse/178478105536128

2011-05-02 // 18:10:11
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: