Eleni, julia & caroline!

heej! nu är jag hemma! efter skolan så stannade vi i stan, julle, elle och carro och jag! sen stack julle & carro hem, så då gick elle och jag stan, köpte:
jumpsuit (tror jag det heter? sån som sitter ihop)
present
skolavslutningsklännign :D
armband
plåånbok

men ska typ ut och rolla nu med carro ;)
HAR BLIVIT BURUN IDAG! :D haha har ju gått mwed skor så där nere vid fötterna är det typ vitt, asso fötterna är vita och benen är "bruna" eller iaf burnare, och samma sak där jag har haft urringningen på mitt linne, hahah :D GLAD! ;)
vi hörs imon!
puss♥

KOMMENTARER


» ANGELICA.BLOGG.SE ♥ TÄVLINGAR PÅGÅR!! http://angelica.blogg.se/

SVAR: Helgens blogg (som blev lite försenad) finns nu uppe på bloggen. Passa även på att anmäla dig till nya VECKANS BLOGG, i samma inlägg.



DIREKTLÄNK: http://angelica.blogg.se/2011/may/anmalan-till-veckans-blogg.html#comment



KRAM

2011-05-31 // 20:04:37

Underbart väder idag =)

2011-05-31 // 20:44:16
» ANGELICA.BLOGG.SE ♥ TÄVLINGAR PÅGÅR!! http://angelica.blogg.se/

SVAR: superkul att du är med i veckans blogg, hör av mig på söndag vem vinnaren blev. allt bra annars? KRAM



Funderar på att lägga in en rubrik i menyn för "Vinnaren av veckans blogg". Vad tycker du om det? är det bra? för mycket jobb? osv..

2011-05-31 // 22:21:21

Ja helt galet varmt!

2011-05-31 // 23:04:46

kan inte du lägga upp bilder på det du köpte? :) <3

2011-06-02 // 17:39:00
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: