dag 20. en bild på det du köpte senast

1. berätta om dig själv
2. staden där du bor
3. dina kompisar
4. en person du ser upp till
5. en bild på dig för ett 1 år sedan
6. bloggar du läser
7. dina syskon
8. bild på din garderob
9. en bild på ditt rum
10. hur ser din framtid ut?
11. en bild på någon du saknar
12. hur ser din fördelsedag ut
13. ett kort någon annan tagit på dig
14. en bild på dig som liten
15. en person/kändis du skulle vlija träffa
16. detta gör jag på helgerna
17. en bild på någon/något du saknar
18. här handlar jag helst
19. en vän som bor långt ifrån
20. en bild på det du köpte senast
21. favorit pryl
22. en tv-serie du älskar
23. ditt favorit nagelack
24. ett kort på din dator
25. något du vill ha just nu
26. detta är jag beroende av
27. ditt framtida bröllop
28. bild på sminket du brukar använda
29. detta åt jag till frukost
30. detta hade jag på mig idag
dag 20. en bild på det du köpte senast
hahah, jaa... det var ju ett suddi i skolan för 2 :- så har inte precis en bild på det....
men eftersom denna blev kort tar jag nästa också
dag 21. en favorit pryl
lätt, mobilen & datorn!
vad annars liksom, skulle inte överleva utan en mobil. utan xperian skulle jag helt klart överleva! men inte utan någon mobil alls!
xperian och....
den jag har nu...

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: