några sanningar.

1. jag är ganska kort,  även om jag inte är kortast i klassen, är bara 1,66.... skulle gärna va några cm längre!
2. jag är rädd för att dö.
3. jag älskar att duscha länge. hahah blir nog en halv timme varje gång, hehe...
4. jag blir väääldigt påverkad av skräckfilm, om någon hoppar fram bakom en dörr när du stänger den så kollar jag alltid där innan jag stänger den, och kan ligga och tänka på alla hemska saker som hände i en film jag såg för typ en månad sen, och ännu länger tillbaka.
5. jag htar min j*vla h*lvetes mobil. hade klarat mig bättre utan den, för vad ska den va bra till när de inte ens går att ladda den?

hejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhej
hahah, har jag något liv? nej.
sur är jag. för som sagt går in helvetsmobilen att ladda och har provat min, mammas & hugos laddare också och dom har fungerat innan men nu gör dom inte de -,-'
orka detta. pappa får ta med den in imon, igen... innan garantin går ut om ca. en månad, lite mindre.
och den dör snart, så vene hur jag ska göra.
INTE ROLIGT! ska fan döda den.
blev sugen på skumtomtar nu när jag läste elinors blogg :o fatta gott det skulle va med det!
hahah, men ska kolla något nu eller lyssna på Bieber♥
puss♥

KOMMENTARER


hihih, skumtomtar ftw :D<3333

2011-11-27 // 18:28:59

Hej på dig!

Jag har en tävling på min blogg nu, man kan vinna en design eller en länkning i varje inlägg i 1 vecka eller länkning i min meny i en hel månad!

Fina priser va!?

Du får gärna delta, vinnaren dras runt julafton!

KRAM! :)

http://aalicelife.blogg.se/2011/november/jul-tavling.html

2011-11-27 // 20:44:56
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: