jag kommer aldrig låta dig få se mig svag, så jag gråter bara i regnet.

heeej! och förlåt, sov lite för länge i morse så kunde inte blogga, men tror proven gick bra iag iaf! (y'
äntligen höstlov nu!
men iaf så stack jag, elle & julle t stan efter skolan, gick om kring köpte uggs & en tröja från gina.
hihi, använde mitt kort för första gången! (y'
men vid fem så va jag på synoptik & kollade ögonen t mina linser :D så på fredag ska jag dit igen så kommer det en som visar hur man sätter dit dom och så.
jag är jätte ljuskänslig! och så kommer hon och lyser med en lampa typ 2 cm från mina ögon, inte bra. mascaran bara rann eftersom ögonen började rinna xd hahah!
men aa, så hon beställde provlinser tills fredag. trevligt!
men nu ska jag typ ut lite
puss♥

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: