my life would be better whit you by my side.

KLOCKREN! Det finns 365 dagar om året för att göra läxor i. Om man tar bort alla söndagar, det är 313 dagar kvar, också finns det ca. de 50 dagar när vädret är för varmt för att göra läxor, då är det 263 dagar, och såklart vi sover minst 8 timmar varje dag, vilket motsvarar 122 dagar per år. Sedan finns det 141 dagar kvar. Om varje dag använder vi minst en timme på oss själva, är det 15 dagar på e......tt år, dvs. att det finns 126 dagar tillbaka. Vi ska också äta och dricka det tar ca 2 timmar per dag, vilket är 30 dagar totalt. Nu har vi 96 dagar kvar. Och att utvecklas, måste man gå ut och rör på 2 timmar per dag och 2 timmar att köpa nya kläder (vi växer ju), och det tar 92 dagar. Så vi har 4 dagar kvar. Och efter som vi är människor vi är nog sjuka minst 3 dagar per år. 1 dag kvar! :( - OJ, just det, jag har ju födelsedag också, Jag har inte tid att gör läxor ;) Kopiera och sätt på din status om du inte heller har 'tid' att göra läxor!!!!!!!!!

hahahah!, meen aaa.
ska väl sova nu tror jag.
imon så ska ja cykla t kvarndamm vid typ åtta, för bussen går halv nio men vi ska va där tjugo över.
sen efter det så får vi se om jag hinner hem emellan för sen 14:55 tar jag bussen t lajsbo för jag ska va med elinor (:
så hörs vi inte så vet ni varför ;)
puss♥


KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: