yes or no? an answer would be great!

heej! haha meningslöst inlägg innan.... men iaf.
asso stör mig på att på facebook på händelser så kom de "***** har accepterat din vänförfrågan" hahaha har inte skickat en förfrågan till han? känner typ inte han, men funderar på om jag har träffat han med han av mina andra kompisar någon gång... asså tror min kompis känner honom, så trro jag har träffat honom, men vene :S hahahah!
men aa, idag blir bara slappa, plugga lite matte och sånt.
sen ikväll blire gudstjänst, ahhah!
men vi syns senare
puss♥
<3du finns i mitt hjärta, du finns i min stjäl, du finns överalt imon mig.
love you!

KOMMENTARER


svar: kul tävling, ska se om jag kan fixa fram någon bild att delta med:D när avslutas den? kram

2011-09-25 // 13:56:00
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: