tävlar!

jag är med och tävlar här, med denna bilden, och om jag vinnar vill jag vinna detta. Gå in och va med ni också :)


hejhej! kom hem från julle för en halvtimme sen ungefär & ska nog krypa ner i sängen nu. Imon taggar vi inför seriepremiär klockan tre mot Hossmo BK! gaaah, väldigt nervös. Första matchen är ju alltid värst! Men verkligen sjukt taggad på att spela! Har ju missat varje träning denna veckan :( och en annan sak, konfar mig om två veckor! Vääääldigt nervös inför det! btw, såhär blev lagbilden som hamnar i tidningen
så söta så :) men nu ska jag krypa ner i sängen, puss!


KOMMENTARER


» Anonym

sv; följer dig nu, följer du mig? :p



Nu har jag dragit igång "Finn ett fel" tävlingen igen. In och gissa, då du kan få ta del av mina 600 läsare om dagen, aldrig fel va?! ;)



http://swaxu.bloggplatsen.se

2012-04-29 // 01:56:42
» Jullan Svensson - foto, vardag & inspiration http://svenssonjullan.blogg.se/

Kul att du är med och tävlar.

jag meddelar om du har gått vidare om en vecka typ !

kram ♥

2012-04-29 // 10:07:21

Vad tycker just du en bra blogg ska innehålla? kram.

2012-04-29 // 10:29:15
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: