sanningar

Jag fyller år på julafton- haha sååå är de, asso många fråga "Hur är det att fylla år på julafton?" och jag vet aldrig vad jag ska svara, liksom det är ju som vilken dag som helst bara att jag får julklappar & fördelsedagspresenter på samma gång ;)

Jag gillar att få komplinamger- Men när jag får en så tar jag inte åt mig, haha. Blir glad just för stunden men sedan är den försvunnen, hello bad självförtroende!
 
Jag lägger alltid fram kläder kvällen innan- På skoldagar då, men när jag vaknar har jag ändrat mig och vill inte ha de kläderna jag lagt fram så då får jag ändå stå och leta...
 
Jag skulle inte klara mig utan musik- Lyssnar på musik hela tiden, haha ibland kan jag även lyssna på musik samtidigt som jag kollar tv

Jag är bollrädd- Men ändå spelar jag fotboll och har gjort det i ca. 7 år, men något jag inte gör är att nicka

Jag är ganska blyg- Men när jag väl har lärt känna någon kan jag vara helt crazy!

Skulle inte klara skolan utan mina vänner- säger som carro, jag tycker inte skolan är svintråkig som typ alla andra tycker. Träffar ju många som jag inte träffar lika ofta på fritiden, lektionerna är väl inte jätte kul typ när har genomgångar osv. men annars tycker jag inte skolan är så tråkig!


KOMMENTARER


eftersom du fyller år på julafton och får både julklappar och födeledagspresenter, får du mer paket än vad dina andra syskon får, eller hur man ska fråga? :p

Svar: nej de tror jag inte ;) skillnaden är ju att jag får allt på en gång, medan min bror får lite på sommaren och lite på julafton då ;)
Annie Hjelm

2012-08-29 // 19:13:37
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: