tyska



fyfan för tyska :( ångrar suuper mycket att jag valde de, men i sexan när vi välde språk så valde vi efter lärna och då hade vi hört att spanskaläraren inte var bra, och då valde jag inte det för annars hade jag gjort det. I sjuan va de lätt & kul, i åttan blev de svårare och tråkigare, nu orka rjag bara inte med det. Men nu är det försent för att byta, så jag får väl ta mig igenom tyskan i år med! Haha, kommer vara körd på nationella... ;)
men nu måste jag sätta igång att plugga, inte så svårt för de är bara glosor men kommer på massa annat jag kan göra istället, typ "ja, jag kan ju blogga lite" & "kanske behöver städa mitt rum?"

tänkte jag skulle plugga när jag kom hem så jag slapp de ikväll, men istället satten jag mig och kollade på gossip girl så nu måste jag plugga.

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: