give your heart a break

tjoooooo!
kom nyss hem, funkade inte att muta hugo så ja fick dra på mig leggings, mjukisbyxor, tjocktröja, linne, halsduk, två vantar, vinterjacka & vinterskor och ge mig ut i kylan!
va inte så kallt när man väl gick, men fingrarna.... ush! tror jag har fått köldskador på vå fingrar....
men nu ska jag äta, läsa bloggar och sen packa mina grejor.
ska nämligen sov hos elinor imon och då kunde pappa vara gullig och köra dit mina grejer så jag slapp åka hem och sen tillbaka, och eftersom han inte vet vad jag ska ha med mig så får jag packa själv!
men vi hörs när vi höööörs!
puss&hej!
hahaha, har jag något liv eller?

KOMMENTARER


» Sarapetter ^^ http://saraspetter.blogg.se/

- haha tycker jag med :D skulle göra vad som helst för att få sommar

2012-02-02 // 20:24:47
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: