temple run

gooodmorgon!
vakande för en halv timme sen, och har nyss tvättat håret :)
har laddat ner Temple Run, eftersom att jag såg att det fanns för android nu! Men sen står det:
Level 1: comes out in
4 days 4 hours 1 minute 2 seconds

döööö......
menmen, ska iaf leka med min kompis eleni sen!
så jag ska nog fixa mig och sånt nu, hihih ska be mamma sätta upp lite krokra, för vi har satt dit gångjärn i speglen så då kan man öppna den och där bakom ska jag hänga mina halsband och sånt! För just nu hänger alla i min garderob för jag har ingen annanstans att ha dom :p
pusssss
hahah ser ni hur många gånger i rad julle och jag har kört?

KOMMENTARER


ÅÅh det där spelet är såå kul!!!

Jättefin blogg!

Gå gärna in och kolla på min! :)

2012-02-25 // 14:08:47
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: