I´m sorry baabes

hej!
förlåt för bad update today...
men vi kvart över tio ringde eleni mig och sa att vi skulle ta elvabussen t stan, hahah!
men vi skulle t stan men vi skulle tagit en senare buss men så blev det inte!
så sprang runt i huset och stressade som satan för att jag skulle hinna med bussen!
men hann med de iaf, så gick vi på stan köpte ett datafodral t skoldatorn & en earcuff :) försökte hitta någon tröja t tc, men rokade inte leta så får ta någon jag har hemma
iaf en asssmys dag på stan med bästa!
hahah "katt åt stol, satt i halsen"
eleni: satte sig halsen på en stol eller? asso det är ju samma sak som Städerska åt sopborste, sopade golvet.
hahahha, sööt
men ska snart hoppa in i duschen, och sen tror jag att jag ska sätta på någon film.
pusss
bild från stan idag!

KOMMENTARER


» Rebecca Nilssone http://rebeccahnilsson.blogg.se/

Hej! Har dagens blogg tävling och det skulle vara superroligt om du var med och tävlar. Allt du behöver göra: kommentera att du är med för att bli dagens blogg. (http://rebeccahnilsson.blogg.se/2012/january/vill-du-bli-dagens-blogg.html#comment) Lycka till! :)

2012-01-28 // 18:32:48
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: