i'll be there in a heartbeat



Tjo! Inte gjort ett skit idag, vaknade som sagt vid två och hänkade med mamma & pappa upp t mina kusiner en sväng. Mitt hår har blekts jätte mycket nu när vi va iväg! Det bleks ju ännu mer när man badar i saltvatten och sen är i solen!
Snackade med Eleni innan som är i Kreta. Saknar den bruden fett mycket! Inte träffats på ett tag ju, eftersom att jag va iväg ju och hon stack i fredags när vi kom hem. 
Fick hem kort nu i veckan så igårkväll satt jag och satten in dem i ett album & ramar!
nu ska jag äta lite och sen händer det väl inte så mycket.
 

KOMMENTARER


hur fick du bilderna från skolavslutningen på min kamera?:o<3 fint album!!<3

Svar: julle hade dem på sin skydrive så jag sparade dem där ifrånhoppas de va okej!
hihi, taack! <3
Annie Hjelm

2012-07-29 // 21:08:41

aaaw, gulligt att jag blev med sötis! Love you ♥

Svar: hih, love you too ♥
Annie Hjelm

2012-07-30 // 19:21:18
» din basta kompis

saknar dej med hjartat

Svar: puss
Annie Hjelm

2012-07-31 // 00:23:40
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: