nytt i garderoben!



hejsan! vet att jag inte uppdaterat något idag, men orkade inte göra det när jag vaknade! stack in till stan med min bror vid halv fyra och mötte pappa för att köpa lite paket till mami som fyller år imon! :love: fick med mig ett par jeans hem, älskar verkligen de jeansen från gina med dragkjedja nere vid foten! fick även med mig lite filmer hem, bla. Dear John & Letter for Juliet, underbara filmer! när jag kom hem plockade ju ur hela min garderob och rensade bland mina kläder, en liten hög med kläder ska jag ge till mina kusiner, bättre att de använder dem än att de ligger i min garderob och tar plats! så nu får jag plats med massa nya kläder! :D

KOMMENTARER


snygga jeans :D

Svar: tack! :D
Annie Hjelm

2012-06-27 // 23:42:35
» FREDRIKA PERSSON http://FRDRIKA.BLOGG.SE

fina jeans =)

Svar: tack :)
Annie Hjelm

2012-06-28 // 12:12:52

Fina jeans :)

Svar: tack :)
Annie Hjelm

2012-06-28 // 14:42:31
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: