bildbrist eller något.

lite smått bildbrist.

hej, asso hur ska man börja ett inlägg egentligen? blir ju alltid "hej" haha.  men iallfall så har jag precis ätit, va ute och red idag, va lite smått rädd eftersom att hästarna kan bli lite pigga & dessutom skulle vi hoppa lite. Blev ju inte bättre när en i gruppen trillade av... men jag satt kvar! fick även en 300 kg häst på min fot, mamma försökte va positiv och sa "du ska ju va glad att det inte va en häst som vägde 500 kg iallfall!". Tack mamma, känns mycket bättre nu<3333333. Hämtade ju även min mobil idag! :) men har satt på en skyddsplast som ska hålla jätte länge och då sprayar man med något och sen ska mobilen va avstängd i 12 timmar, yeeeyyy.... men nu ska jag släpa mig in duschen & sen sätta mig och plugga so & svenska & tråka som vaaaanligt, puss!

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: