outfit & facelook



hej! sådär ser jag alltså ut idag, diggar faktiskt lite att mitt hår blir "randigt", som ni ser på bilden. haha ser ni mig nere i vänstra hörnet? fick även hem mina konfirmationsbilder igår! fick ju som sagt sitta ner... hoppas väldigt mycket på att få stå upp på skolfotot i nian, hahah! va hos min morbror & min mormor va även där, så de firade henne lite eftersom det är mors-dag imon! Va en bilolyka precis vid infarten till Hovmantorp, så fick stå där i en kvart också. Rätt retsamt att de va precis där, typ 10 meter från där man svänger av. Nu ska jag städa lite & sen äta, grillat! Såg bil på fb på grillat, och blev ganska väldigt sugen på de, hihi. Sen ska jag träffa min fina vänner och kolla esc, puss!

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: