sanningar osv..

1. Jag blir alltid så trött när jag åker buss in till stan själv, så jag somnar.
2. Jag har sovit med linserna typ 10 gånger, på ett halvår...
3. Jag hatar alla spelförfrågningar på facebook...

4. Jag har en äggklocka i duschen för att jag inte ska duscha för länge, HAHAH.
5. Alla äsger att jag är en plugghäst, men det är jag verkligen inte. Jag kan sitta i en timme och säga att jag pluggar, men egentligen pluggar jag 5 minuter & den andra tiden sitter jag vid facebook osv.
6. Hatar att läsa bloggar som inte har några bilder.
7. Jag bryr mig väldigt mycket om vad andra tycker om mig
8. Jag skjuter alltid upp saker, inte bra på att planera. Har t.ex. so- reodvisning imorgon och den började jag med idag?
9. Matte, so & tyska är de tråkigaste ämnerna i skolan!
10. Jag längtar som fan till sommarlovet!


hejhej! kom precis hem från stan, red ute i skogen & fick en häst jag inte ridit innan så de va ju lite skojsigt :) smart som jag är så glömde jag ju väska med ridkläder hemma när jag gick till bussen, men farfar cyklade ner och lämnde den till mig, så jag hann med bussen! nu ska jag äta innan jag typ svälter, och göra klart so:n och kanske sätta mig med engelskan, men vi får väl se hur det blir med de... puss!


KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: