stan med bästavän!






hej! och förlåt för dålig uppdatering idag! men efter skolan stack jag & eleni in till stan med bussen, och hade väldigt kul! haha, jag somnade även på bussen och då "råkade" det hamna en bild på mig på fb... Cornelis kom ett tag med, men köpte iaf två bandeauar (stavning?), en gul & en rosa, shorts & två linnen. Shortsen, det ena linne och den rosa bandeun ser i på bilderna som jag och eleni tog ikväll & den gula bandeaun och det andra linnet orkade jag inte ta kort på nu, laddar upp de imon istället! För bandeaun ser ju lika dan ut som den på bilden. Va ju så jävla varmt, och jag gick i jeans och svart tröja, så fick ju lite panik och sprnag runt i affärerna och letade shorts! men vi kom hem vid tåtta tiden och då stack vi ut och tog kort! älskar dig ditt efterblivna mongo! nu ska jag redigera bilder, puss!
NY DESIGN, KLICKA PÅ F5 OM NI INTE SER DEN!





KOMMENTARER


» Anonym

Tja, nu har jag dragit igång "Finn ett fel" tävlingen igen. In och gissa, då du kan få ta del av mina 800 läsare om dagen, aldrig fel va?! ;)



http://swaxu.bloggplatsen.se

2012-05-26 // 00:18:21
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: