styrketräning

 
Bjuder lite sådär på denna lite gamla bild, men har inga bilder att bjuda på riktigt ;)
Såg att man kan ta bilder från instagram, lite synd att man bara kan ta typ de 10 senaste bilderna som någon lagt ut bara...
Men precis tränat, hade styrketräning en timme & sen lite vanlig fotbollsträning efter det :) Styrketräningen behövdes kan jag säga haha! Kommer ha riktigt med träningsvärk i alla fall.

Imon ska jag va i skruv halva dan och ha friidrott... men nu ska jag äta & sen skriva tyskan så jag är klar med veckans läxor!

KOMMENTARER


» MAJA KRON - Mitt liv i svartvitt http://majakron.blogg.se

Älskar känslan efter ett riktigt bra styrketräningspass! :D

Svar: eller hur, de värsta är ju bara träningsvärken sen haha! ;)
Annie Hjelm

2012-09-19 // 20:46:32
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: