outfit- 31 augusti

Såhär ser jag ut idag
 
Halloj! Så sjukt skönt att det är helg! Igår hade jag lektion vid kvart i tio och sen hade halva klassen håltimme i 2,5 timmar så vi stack ner på stan och åt. Igår kväll hade vi match, vi spelade riktigt bra men som de andra flesta matcher hade vi otur, men två bollar fick vi iaf in i målet haha. De va mot serieledarna och vi har ju faktiskt förlorat med mycket mer.. Resten av kvällen tog jag de lugnt, somnade redan vid tio över elva till Jönssonligan- filmen haha. Vaknade till lite då och då men somnade om lika snabbt igen.
 Skolan tar död på mig..
 
Idag vaknade jag vid elva-tiden. Har bara tagit det lugnt, ikväll ska jag till farmor & farfar o äta sen ska jag till Lessebo.

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: