sanningar

 
Jag är bara1,66 lång, men skulle inte vilja var längre
 
Få av mina vänner är kortare än mig, typ 2 st.
 
Jag önskar jag hade ett badkar
 
Jag vill ha hål i naveln
 
När jag blir stor ska jag tatuera mig (dock inget stort)
 
I'll be your man- James Blunt är den ända låten jag lyssnar på just nu
 
Jag saknar min pojkvän
 
Jag har det aldrig rent på mitt rum, blir alltid stökigt direkt efter jag har städat.
 
Jag är rädd för alla småkryp
 
Det största misstaget jag gjort när det gäller utseende var att färga mitt hår brunt.

KOMMENTARER


Jag vill också tatuera mig - dock inget stort, precis som du säger ;)

2013-02-19 // 01:07:49

Hej, jag har frågestund på min blogg nu och skulle vara jätte kul om du ville fråga något, Förlåt om du inte gillar dessa typer av kommentarer! Kram! :)

2013-02-19 // 12:29:39

Soho! Hittar du på idag då? :)
Kram

2013-02-19 // 13:46:52
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: