Svar på frågestunden- Del 2

Favorit blogg? 

Svar: Kenzas!

Vit/Svart? 

Svar; Båda

Gillar du att baka? 

Svar: Jadå

Choklad eller chips? 

Svar: Beror på vad jag är sugen på

hur länge har du och din pojkvän vart tillsammans? 

Svar: En månad i torsdags!

bra träningstips?

Svar: Tror inte riktigt du frågar rätt person haha... finns en bra app där det finns massa olika övningar man kan göra: Daily Workout Free heter den!

 

När började du blogga? 

Svar: Mars 2011!

Favorit ämne i skolan? 

Svar: Typ hkk..

Har du varit utomlands, i så fall vart? :)

Svar: Hehe, bara i Danmark...

Vad är det som driver dig till att blogga?

Svar: Att jag tycker det är kul!

vem var din första pöss? 

Svar: Haha hm.. ingen aning, det var ju ett tag sen.

Har jag fina ögon?

Svar: Finast<3333

Vad önskar du dig i julklapp? 

Svar: Är ju ett tag till så vet inte riktigt...

Äru taggad till gymnasiet? 

Svar: Hihi, jadå dock ganska nervös

Vilket är ditt bästa ämne i skolan? 

Svar:Kommer inte riktigt ihåg mina betyg, men tror de va typ musik & slöjd

Viktigaste sminket? 

Svar: Jag kan gå utan mascara men då tar jag oftas foundation ändå, så får väl säga foundation då

 

Hur gammal är du? 

Svar: 15, fyller 16 år!

Dröm yrke? 

Svar: Ingen aning

Dina intressen?

Svar: Ridning & fotboll

Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? 

Svar: Lite olika

Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? 

Svar: Haha beror antaligen på hur mycket jag vann, men massa kläder...

Vad åt du till middag senast? 

Svar: kyckling & pommes

Vill du göra några tatueringar eller piercingar? 

Svar: Ska nog göra några tatueringar iaf, några små

Favoritprogram? 

Svar: Top Model & Pretty Little Liars

 


Är du mörkrädd? 

Svar: Hehe ja 

Tre saker du alltid har med dig? 

Svar: Mobilen, hörlurar och hmm.. ingen aning

Bästa minne under 2012? 

Svar: Sommaren typ, halmstad.

Något du måste göra innan du dör? 

Svar: Åka till USA

Dina närmsta vänner just nu? 

Svar: Eleni, Julia & Carro

Har du lätt för att gråta?

Svar: Sådär 

Gör du din design själv?

Svar: Jag kopierar kodmallen och det från bloggdesign.nu sen fixar jag header, färger och sådant själv. 

Vad för sorts filmer gillar du mest? 

Svar: Några exempel är The last song, LOL, Letter to juliette osv.

Bor du i lägenhet/hus/stor gård? 

Svar: Hus

Har du några djur? 

Svar: Ett marsvin

 

Favorit butik, varför? 

Svar: Gina eller bikbok, handlar mest kläder där.

Hur många bloggar har du haft innan den här? 

Svar: Ingen, detta är min ända!

Hur tycker du en bra blogg ska vara? 

Svar: Mycket bilder

Tycker du ombre är snyggt?

Svar: Beror på vem det är på, men ja

om jag hade kastat en ostbåge på dig, hade du sagt hej till mig då?

Svar: Haha, skule nog sagt hej även om du inte kastat en ostbåge 

Har du en pojkvän? 
 
Svar: Japp!
 
Vad brukar du äta till frukost? tips på frukost? 
 
Svar: Haha, för det mesta flingor.

Hur många kusiner har du? 

Svar: Två

 
Har du bra självförtroende? 
 
Svar: Sådär, det har blivit bättre!
 
Favorit årstid? 
 
Svar: Sommar!
 
Favorit outfit/affär? 
 
Svar: Lite olika när det gäller outfit, favorit äffärer är nog gina & bikbok
 
Har du bra betyg? 
 
Svar: Helt okej
 
Vad ska du göra i sommar? planerat något? 
 
Svar: inget planerat, sola, bada och umgås med vänner!
 
Tränar du? 
 
Svar: Spelar fotboll & rider
gammal bild!
 
Jeans/mjukisbyxor? 
 
Svar: Jeans
 
Linne/kofta? 
 
Svar: Linne
 
Vinter/Sommar 
 
Svar: Sommar

Justin Bieber konsert/Beyonce konsert 

Svar: Justin Bieber tror jag, men skulle vilija gå på båda!

 
Vinnare hittar ni HÄR!

KOMMENTARER


gud vad fiin header <33

Svar: tack! :)
Annie Hjelm

2013-02-23 // 13:57:09
» Lifeaslina.webblogg.se http://lifeaslina.webblogg.se

Kul o läsa svaren! :D

2013-02-23 // 15:28:03

bra svar & fin blogg! :)

2013-02-23 // 16:40:40

Vad har du sökt till gymnasiumet? :p

2013-02-23 // 17:21:09

Åh är fitme foundationen bra, skulle behöva en ny ? :)

2013-02-23 // 17:22:12

Nice svar! :)

2013-02-23 // 22:39:21

Åh, tack för vinsten!!! :D

2013-02-24 // 11:34:40
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: