Halmstad

 
 
Halloj! Har som sagt spenderat min helg i Halmstad. På fredagen hände inte så mycket, jag jobade 8-14 sen begav vi oss mot Halmstad. På kvällen gick jag en liten runda tll stranden, fotade lite. Annars hände inget. På lördagen åkte vi in till stan och då fick jag med mig en långklänning, tröja och scarfs hem. Runt fem--tiden begav vi oss till BK och sedan vidare till Diggiloo. En föreställning med massa artister som, Mojje, Jessica Nilsson, Charlotte Perrelli osv. Idag Har vi bara tagit det lugnt och nu är jag hemma.
 
Börjar med frågestunden någon dag i veckan, orkar inte nu. Imon får vi ty reda på gymnasiet också?
 

KOMMENTARER


» ❤ w i l m a ❤ http://wilmalinneas.webblogg.se

Fins bilder! :)

2013-07-01 // 09:06:32
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: