tidsfördriv...

UTSEENDE
Hur lång är du? 1, 67 
Ögonfärg? blå 
Hårfärg? blont
Stil? hm, typ vanlig haha
Är du nöjd med ditt utseende? sådär
Är du mogen? adå


DU TYCKER OM ATT…
Kramas? adå
Kyssas? jaa
Prata? aa
Sova? självklart!
Gå upp tidigt? absolut inte.
Lyssna på musik? alltid
Vara ensam? nja, kan vara skönt ibland
Att vara kär? självklart
Vara i skolan? neej

KÄRLEK
Är du kär? japp
Har du sagt ”jag älskar dig” utan att mena det? nope
Är du rädd för kärleken? nä 
Hånglat med någon ful? nja haha
Ljushåriga/Mörkhåriga killar? beror på vem det är på!

Sovit bredvid någon av motsatt kön? japp

Älskat någon så du skulle kunna göra vad som helst för den? aa
Gråtit dig till sömns? tror de
Gråtit framför någon du älskar? japp!
Inte sovit på en hel natt? aa
Hånglat med någon inom de tre senaste veckorna? jaa
Senaste du kysste? Johan
Singel/förhållande? Förhållande
Fått ditt hjärta krossat? nja


FRÅGOR

Vad tycker du om kärlek? underbart
När kramade du någon sist? idag eller igår
Saknar du någon speciell person? ja
Har du svårt för att bli kär? nja, sådär
Är du singel? nope!
När fick du senast en komplimang? igår tror jag nog


HAR DU NÅGONSIN…
Varit medvetslös: japp
Gjort något riktigt dumt: har jag nog
Gjort något du verkligen ångrar: japp
Åkt ambulans: ja
Gjort nåt olagligt: a
Skämts över dina föräldrar: haha det har nog alla
Sagt jag älskar dig och menat det: självklart!
Har du varit kär i någon du inte haft chans på: typ
Är du ensam nu: nope
Vill du gifta dig: tror de
Vill du ha barn: ja


SENASTE PERSONEN SOM…
Sov i din säng: jag
Såg dig gråta: hm, vet inte
Fick dig att gråta: kommer inte ihåg
Smsade dig senast: papi
Kramade dig: typ Johan



DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR JAG
Gråtit: nope
Kramat någon: ja 
Pussat någon: japp
Köpt någonting: aa 
Sjungit: all the time!
Saknat någon: jaa


KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: