Trevlig kväll

Heejsan!
Igårkväll åkte jag till lessebo vid 17:20 och gick hem till min pojk, runt halv sju-tiden stack vi bort till Andreas och va där med lite folk, gick ut en runda och träffade ett annat gäng vilket var riktigt jävla kallt så kände knappt mina tår eller kinder efter det :-) sen stack vi hem till Andreas en liten stund igen och sedan traskade jag och Johan hem. Somnade redan vid typ tolv- halv ett för båda var riktigt trötta. I morse vaknade vi vid elva och idag har vi inte gjort ett skit! 
Tog bussen hem 15:15 så har varit hemma ett tag och håller på att föra över alla bilder (ca. 8000..) till en hårddisk så vi kan lämna in min dator. Ikväll ska jag träffa Jocke, hoppas ni får en fin kväll!
 

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: