föreläsning

Halloj!
Halva veckan gått och jag överlevde ännu en seg onsdag.Va på föreläsning om tobak idag, insåg hur mycket skit de faktiskt är i cigg & snus. Skulle aldrig få för mig att börja med det. Slutade halv fyra idag så jag var hemma vid fyra! Bara legat i sängen hela förmiddagen, försökt bli klar med so:n, går dock inte så bra då jag verkligen inte gillar att läsa.. bli inte bättre av att läsa om sånt jag inte är intresserad av :-) Inskaffade mig en almenacka också, behövdes verkligen.
 
Lite smått bloggtorka för tillfället då jag bara skriver om mina dagar som ser ungefär likadana ut, vad vill ni ser mer av här?
 

KOMMENTARER


» LIL' BABUSTYLE - Drömmen om att jobba som fotograf utomlands http://babustylee.webblogg.se

Svar: Hm.. jag vet inte. Jag har ju själv många kategorier så när jag får bloggtorka så kollar jag de kategorier som var ett tag sen jag uppdaterade i... Men lägg ut lite bra musik? Tips? Outfit? Ha en tävling? Dagens blogg? Vad som helst:)

För övrigt finns det en sida som heter bloggtorka.se där kan du få massa tips! ;)

2013-09-25 // 20:07:57

sv: Det är alltid kul att läsa och få lite tips om någon bra film/serie eller något skönhetstips! Kram

2013-09-25 // 20:20:25

Sv: Jag tog en storlek större än vad jag brukar ha! Alltså jag har 38, jag beställde 39 och dom sitter perfekt! Borde funka på de flesta, om du är osäker kan du ju mäta vilket är säkrast, jag gjorde det! Storleken borde va minst 1 cm längre än din fot :)
Alltså.. Jag behövde ju inte skicka tillbaks mina men dom skickas från Shanghai där deras fabriker ligger så har ingen aning!

2013-09-25 // 20:40:23
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: