idol

 Tjenixen!
Halv veckan har gått och imon går jag dessutom bara till halv två så det är chill! Hade vanliga lektioner idag och slutade halv fyra. Dock va jag inte hemma förrän tjugo över fyra även fast busseng gick vid halv :-) De höll på att lägge asfalt och stopapde trafiken totalt. När jag kom hem åt jag och satte mig sen med en bok vi läser i skolan. Ska ha läst ett antal sidor tills imon så har några kvar som jag ska läsa sen. Haha blev så sjukt trött så det slutade med att jag somnade en timme.. hoppas bara jag kan somna nu ikväll också. Nu har jag precis duschat och håller på att kolla Idol!
 

KOMMENTARER


» ❤ w i l m a ❤ http://wilmalinneas.webblogg.se

- åh, tak så mycket ❤
ha en fin dag!
kram :)

2013-09-19 // 05:42:00
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: