Mello

Halloj!
Uppdateringen här blir inte den bästa men ska väl ta att tillägga att jag endast uppdaterar denna bloggen för min skull egentligen... Just för att jag tycker det är så himla kul att kolla tillbaka om ett år och se vad man höll på med. Såklart jag kan göra det med min andra blogg men där är ju Elenis inlägg också och de blir enklare att kolla igenom här!
Därav kanske inlägen bli lite längre just för att jag vill skriva med mycket osv.
 
Iallafall så åkte jag till Johan igårkväll, vi skulle kolla Mello men de slutade sedan med att jag satt och kollade med hans föräldrar medan han och en annan försökte fixa grejer med hans dator.
Tycket iallafall det var helt okej låtar igår, förutom de som sjöng låten "Halleluja"!
Efter det spelade han lite och sen kollade vi tre avsnitt av PLL, så braaaaa.
 
Idag vaknade jag vid elva, Johan vid tolv och sen gick vi upp ur sängen vid två haha..
Tog bussen hem vid fyra så jag har varit hemma ett tag och snart ska jag på spinning.
 

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: