Tillbaka

Hej på er!
Bestämt mig för att öbjr blogga här igen, (kommer dock också blogga på http://www.nattstad.se/enlia). Tänkte kort sammanfatta decemeber & mitt jullov lite eftersom jag faktiskt inte blogga något alls här då.
 
Kollade när cup i Emmaboda när Johan spelade. Var på julskyltningen me Eleni. Tipsa om olika outfits inför nyår/julafton. Umgicks med tjejerna. Klarade av första terminen i nian. Gjorde tillbakablick på 2013. Fyllde 16. Firade julafton och Johan överraskade mig med att vara tomte hemma hos oss. Avslutade året i Lessebo tillsammans med vänner och pojken min. Var på Grace med lite kompisar sista helgen på lovet.
Nu ska jag stada, slå in paket och sedan kommer Johan hit en sväng innan jag ska in till stan igen. 
 Ska också försöka fixa en bättre design!

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: