hej jag heter karl

  2012-02-18 / 00:57:40 / Allmänt /

1. Ditt fullständiga namn? – annie ida jeanette hjelm
2. Korrekt ålder? – 14 år, 1 månad, 24 dagar
3. Längd? – 165 cm
4. Vikt? – det är inget vi behöver ta upp hääär!
5. Smeknamn? – anki -,-
6. Vart bor du? – hööövet
7. Vad gör du på fritiden? – med kompisar, pluggar, tränar, tv, datorn osv.
8. Beskriv ditt utseende (hur känner man igen dig)? – blont hår typ till axlarna, blå ögon, lite kort kanske?
9. Vad är du mest missnöjd med din kropp? – låren och magen
10. Vad är du mest nöjd med? – ögonen typ
11. Vad har du för uppfattning om dig själv? – i'm happy, hahh nej jag vet inte!
12. Vad vill du jobba som äldre? – ingen aning...
13. Hårfärg? – blond
14. Ögonfärg? – blå.

15. Någonting du vill berätta om dig själv, som vi inte vet? – jag kan typ aldrig va seriös när jag är med mina kompisar, hahah!
16. Kan du själv säga att du ser bra ut? – hahah nej
17. Hur mycket bryr du dig om ditt utseende? – det beror på, är jag bara hemma bryr jag min inte alls, och jag kan gå utan smink ute men skulle nog inte kunn gå utan smink t skolan. 
18. Är det någonting du inte kan strunta i att göra dig i ordning med? – borsta håret & tänderna
19. Någon vana? – uppe länga på kvällarna, och "försover" min på morgonen, nej men det blir lite stressigt ibland
20. Lyckotal? –  har inget
21. Vad heter din bästa vän? – eleni, carro, julle.
22. Hur många nära vänner har du? – många
23. Anser du dig själv vara ”känd” i ditt område? – haha, inte så
24. Vet många personer vem du är? – hahah, det vet väl inte jag, på skolan vet ju typ alla vilka alla är så där vet väl nästan alla vem jag är iaf.
25. Hör man ditt namn på skolan, vet alla vem du är? – läs frågan över.
26. När var du senast med någon kompis? – todaay
27. Känner du dig tvingad att umgås med vissa kompisar? – nä
28. Vem sov du senast hos av dina kompisar? – julle tror jag 
29. Vem sov senast hos dig? – julle

Romantik:
30. Vill du ha ett förhållande? – ja
31. Vill du helst att din kille/tjej ska vara äldre eller yngre än dig? – spelar ingen roll, men inte mer än ett år yngre och typ 1-2 år äldre iaf.
32. Är du kär? – ja
33. Tycker någon om dig mer än som vän? – jag vene.
34. Är du redo för att satsa på ett förhållande? – mh
35. Hur långt vill du gå med din tjej/kille? – vene
36. Tänker du mycket på utseendet hos din tjej/kille? – sådär
37. Vågar du säga ”jag älskar dig” i verkligheten? – kanske, beror på
38. Skulle du kunna vara tillsammans med någon på din skola? – ja
39. I din klass? – nej, tror inte de

Från kram till sex:
40. Har du kramat motsatta könet? – haha, ja?
41. Har du någongång bara velat gå fram och krama någon? – haha har jag nog
42. Har du kramat någon du tycker om inför folk? – tycker ju om alla mina kompisar, så ja
43. Har du pussat någon i motsatta könet? – ja
44. Har du pussat någon i medsatta könet? – nej
45. Har du pussat den du tycker om? – mh.
46. Har du pussat någon inför folk? vene.

48. Hånglat inför folk? – vene

49. Vem var ditt första hångel? – ...
50. Hur många har du hånglat med under en kväll? – ...
51. Vem är ditt bästa strul? – men vafan vad det skulle vara mycket sånna frågor
52. Och vem är ditt senaste? – ...
53. Ditt snyggaste hångel? – ..
54. Skäms du över att hångla inför folk? – kanske
55. Haft sex med någon på offentlig plats? – deduu
56. Haft sex överhuvudtaget? – dedu
57. Hur gammal var du första gången? – ..
58. Hur gammal vill du vara första gången? – ...
59. Blivit dumpad efter sex? – ...
60. Har någon av det motsatta könet sett dig naken? – ...
61. Har du gjort något av detta med de medsatta könet? – neejjj

Tankar & skit:
62. Har du någon fobi? – ja

63. Har du någon allergi? – nopp.
64. Vad tänker du på innan du somnar? – hur många timmar jag kommer sova inatt
65. Vad är de första du tänker på när du ser en person? – utseendet typ

 

HÄR SKA BARA TJEJER SVARA!
66. Vad tycker du bäst om att höra att du är snygg eller höra att någon tycker om dig? – beror på
67. En galen kväll med tjejerna eller en mysig kväll med killen? – båda
68. Vad kommer först, killen eller din bästa vän? – båda
69. Hur ofta tänker du på killar omkring allt annat? – varje dag typ.

Vad väljer du?
74. Oskuld 40+ eller icke oskuld med åldern 13-? inget
75. Vänskap eller förhållande? – båda två
76. Snyggaste killen i stan med sämst personlighet eller fulaste killen i stan med finast personlighet? – blandning
78. hej jag heter karl
79. Hur gammal är du helst i mellan 7-13? – 12

Skulle du?
80. Kunna byta liv med någon? – vet inte
81. Isåfall vem då? – veennnneee
82. Vad skulle du göra om du fick byta liv med de motsatta könet för en dag? – vet inte 
83. Kunna visa dig naken för hela klassen om du fick 10.000 kr? –nej
84. Kunna ha sex med en pedofil bara för att låta en nära vän leva? – eehhh...?
85. Kunna sova ute på vintern? – inte själv

86. Kunna flytta till ett annat land, vilket isånafall? – USA
87. Kunna slösa ditt liv på ciggaretter & droger för att du mår dåligt? – neej!

 

Klädstil:
88. Anser du dig själv vara en speciell stil? – ne
89. Vad klär du dig i oftast? – jeans, leggings
90. Tänker du alltid på vad du tar på dig? –ja
91. Klär du dig dyrt? – Ne
92. Vad kör du på: fashioncorestilen, fjortisstilen, bratstilen, modestilen, vanligt eller något annat? – vene

Senaste 48 timmarna har jag?
93. Pussat någon? – nej
94. Haft sex? – nej.
95. Fått en kram av en helt okänd? – nee
96. Ringt någon? – ja
97. Blivit uppringd? – ja
98. Funnit kärleken? – nej
99. Kollat på google? – Jaa

SISTA FRÅGAN!
100. Hur lång tid tog detta? – .as lång

godnatt




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious