Tävlar♥

jag är med HÄR och tävlar!




GLÖM INTE ANMÄLA ER TILL TÄVLINGEN!
•Ni behöver inte länka men det ger större chans att vinna! säg´till om ni gjort det.

GLÖM INTE RÖSTA PÅ MIG!
•Kommentera om ni gjort det så länkar jag till er blogg.



heej, hemma nu då. Asso det typ regnar hela tiden?
vi typ kollade på någon vårkonsert i skolan, asso det var skolkören som hade de.
så vi missade en halvtimme av SO:n och hela engelska, sen hade vi idrott och vi sprang elljusspåret.
men nu tror jag att jag ska gå och fixa något att äta!


Carro ska typ hjälpa mig att fixa bloggen! Ska göra om mycket! Så hon ska typ göra det ikväll :D
ska ha min meny där upp på headern typ, sen ska jag be moni skicka headern, så carro kan lägga in den så blir det typ rosa färg på rubrikerna och så, hon ska även göra en ny "hejdåsak" t mig typ!
hoppas det blir bra!


KOMMENTARER


har du kommenterat mitt inlägg? :) <3

2011-05-04 // 18:14:13
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: